Lagu Seringkali Kau Menepis Tiap Persoalan

Seringkali Kau Menepis Tiap Persoalan Ada Sesuatu Kau Sembunyikan Dari Pengetahuanku Dapat AkuMerasakan Ketara PerubahanSetelah Jelas TerbuktiSesuatu Yang Terlarang Menjadi Teman. Single Putus Terpaksa merupakan single terbaru dari Ziana Zain.


Clxmm Oi Uimlm

Seringkali kau menepis tiap persoalan.

. Ziana Zain Saari Amri Putus Terpaksa. Seringkali kau menepis tiap persoalan. Intro G Gm G Gm F Cm Gm D Verse 1 Gm Seringkali kau menepis D Tiap persoalan Eb Ada sesuatu kau sembunyikan Gm Dari pengetahuanku Dapat aku merasakan Cm Ketara perubahan Gm Setelah jelas terbukti F Eb Sesuatu yang terlarang F Menjadi teman hidupmu.

There is no strumming pattern for this song yet. Lirik lagu putus terpaksa ziana zain. Seringkali kau menepis tiap persoalan.

Seringkali kau menepis Tiap persoalan C Ada sesuatu kau sembunyikan Em Dari pengetahuanku Em Dapat aku merasakan Am Ketara perubahan Em Setelah jelas terbukti C Sesuatu yang terlarang D Menjadi teman hidupmu Em Selain aku Em Demi masa hadapan kita B Aku merayu Am Em kuncikan keinginanmu Am Em Bernafaslah dalam sejahtera C D Kupasti ruang. Seringkali kau menepis tiap persoalan. The document has been permanently moved to here.

Masih aku tuju Selalu ku pikirkan kau Mencintaimu Seperti menghancurkan waktu Seperti meleburkan mimpi Selalu ku pikirkan kau Lirik Lagu Keinginan Tinggi. Seringkali kau menepis tiap persoalan. Create and get 5 IQ.

Ada sesuatu kau sembunyikan. Judul Lagu. 301 Moved Permanently.

Dapat aku merasakan Ketara perubahan Setelah jelas terbukti Sesuatu yang terlarang Menjadi teman hidupmu Selain aku Demi masa hadapan kita Aku merayu Kuncikan keinginanmu Bernafaslah. Semoga lagu tersebut bisa menghibur anda. Lirik Putus Terpaksa - Ziana Zain Lirik Putus Terpaksa - Ziana Zain Lirik Putus Terpaksa - Ziana Zain Seringkali kau menepis tiap persoalan Ada sesuatu kau sembunyikan Dari pengetahuanku Dapat aku merasakan Ketara perubahan Setelah jelas terbukti Sesuatu yang terlarang Menjadi teman hidupmu Selain aku Demi masa hadapan kita.

Lirik Lagu Putus Terpaksa Ziana Zain Lagu Putus Terpaksa. Seringkali kau menepis tiap persoalan. Lirik Lagu Putus Terpaksa Ziana Zain Lirik Lagu Putus Terpaksa Ziana Zain Seringkali kau menepis tiap persoalan Ada sesuatu kau sembunyikan Dari pengetahuanku Dapat aku.

Ada sesuatu kau sembunyikan. Lirik Lagu Putus Terpaksa - Ziana Zain Seringkali kau menepis tiap persoalan Ada sesuatu kau sembunyikan Dari pengetahuanku Dapat aku merasakan Ketara perubahan Setelah jelas terbukti Sesuatu yang terlarang Menjadi teman hidupmu. Em D Am Em Em Seringkali kau menepis Tiap persoalan C Ada sesuatu kau sembunyikan Em Dari pengetahuanku Em Dapat aku merasakan Am Ketara perubahan Em Setelah jelas terbukti C Sesuatu yang terlarang D Menjadi teman hidupmu Em Selain aku Em Demi masa hadapan kita B Aku merayu Am Em kuncikan keinginanmu Am Em Bernafaslah dalam.

The post Lirik Lagu Putus Terpaksa Ziana Zain appeared first on Lirik Laguku -. Lirik lagu ziana zain putus terpaksa seringkali kau menepis tiap persoalan ada sesuatu kau sembunyikan dari pengetahuanku dapat aku merasakan ketara perubahan setelah jelas terbukti sesuatu yang terlarang menjadi teman hidupmu. Seringkali kau menepis tiap persoalan Ada sesuatu kau sembunyikan Dari pengetahuanku Dapat aku merasakan Ketara perubahan Setelah jelas terbukti Sesuatu yang terlarang Menjadi teman hidupmu Selain.

Chord Ziana Zain Putus Terpaksa - Intro. 1 of 16. Ada sesuatu kau sembunyikan.

Lirik Lagu Putus Terpaksa. Putus Terpaksa Album. Ziana zain saari amri putus terpaksa.

Seringkali kau menepis tiap persoalan Ada sesuatu kau sembunyikan Dari pengetahuanku Dapat aku merasakan Ketara perubahan Setelah jelas terbukti Sesuatu yang terlarang. Intro Gm F Cm Gm Verse I Gm Seringkali kau menepis D tiap persoalan D Ada sesuatu kau sembunyikan Gm Dari pengetahuanku Gm Dapat aku merasakan Cm Ketara perubahan Gm Setelah jelas terbukti F D Sesuatu yang terlarang F Menjadi teman hidupmu Gm Selain aku. Ada sesuatu kau sembunyikan.

Berikut Lirik Lagu Putus Terpaksa yang dinyanyikan oleh Ziana Zain. Lirik lagu putus terpaksa ziana zain seringkali kau menepis tiap persoalan ada sesuatu kau sembunyikan dari pengetahuanku dapat aku meras. Saari amri track nombor.

Berikut Lirik Lagu Putus Terpaksa yang dinyanyikan oleh Ziana Zain. Lirik Lagu Putus Terpaksa. Ada sesuatu kau sembunyikan.

Lirik Lagu Putus Terpaksa - Ziana Zain Seringkali kau menepis tiap persoalan Ada sesuatu kau sembunyikan Dari pengetahuanku Dapat aku merasakan Ketara perubahan Setelah jelas terbukti Sesuatu yang terlarang Menjadi teman hidupmu. Em D Am Em Em Seringkali kau menepis Tiap persoalan C Ada sesuatu kau sembunyikan Em Dari pengetahuanku Em Dapat aku merasakan Am Ketara perubahan Em Setelah jelas terbukti C Sesuatu yang terlarang D Menjadi teman hidupmu Em Selain aku Em Demi masa hadapan kita B Aku merayu Am Em kuncikan keinginanmu Am Em. Lirik Lagu Putus Terpaksa Ziana Zain.

Lirik Putus Terpaksa Seringkali kau menepis tiap persoalan Ada sesuatu kau sembunyikan Dari pengetahuanku Dapat aku merasakan Ketara. Lirik lagu Ziana Zain Saari Amri Putus Terpaksa Seringkali kau menepis tiap persoalan Ada sesuatu kau sembunyikan Dari pengetahuanku Dapat aku merasakan Ketara perubahan Setelah jelas terbukti Sesuatu yang terlarang Menjadi teman hidupmu. Seringkali kau menepis tiap persoalan Ada sesuatu kau sembunyikan Dari pengetahuanku.

Em seringkali kau menepis tiap persoalan c ada. Ada sesuatu kau sembunyikan. Ananda berdua pertama sungguh kami sangat terharu mendengar ungkapan hati dalam izab kabul pernikahan tadi yang menunjukkan sikap matang dan dewasa.

Putus Terpaksa merupakan single terbaru dari Ziana Zain. Semoga lagu tersebut bisa menghibur anda. Lirik Lagu Malaysia.

Lirik Lagu Putus Terpaksa Ziana Zain.


Lirik Lagu Dan Chord Kunci Gitar Putus Terpaksa Ziana Zain Tribun Video


Ziana Zain Putus Terpaksa Cover Youtube


Putus Terpaksa Lyrics By Ziana Zain Seringkali Kau Menepis Tiap

No comments for "Lagu Seringkali Kau Menepis Tiap Persoalan"